În a doua parte a acestui an se va lansa în România o nouă marcă auto din China, brandul Chery urmând să se concentreze pe SUV-uri. Compania va pune accentul în principal pe modelele plug-in hybrid, iar mașinile vor fi vândute prin rețeaua de dealeri Auto Italia, anunță Chery Auto.
Chery a vândut anul trecut 2,6 milioane de mașini în lume, creștere de 38% față de 2023. Brand-ul există din 1997, dar în Europa și-a extins prezența abia în ultimii doi ani.
Față de alte brand-uri din China, Chery vrea să vândă în Europa și multe mașini convenționale pe benzină, nu doar electrice și hibride. Cele mai ieftine mașini Chery costă sub 25.000 de euro în Europa.
În 2025, Chery va acorda prioritate lansării modelelor hibride Tiggo 7 și TIggo 8, cel mai mare având peste 4,7 metri lungime.
Marca Chery s-a lansat pe câteva piețe din estul Europei și din Vest, cele mai bune vânzări fiind în Spania și Italia. Chery a început anul trecut și asamblarea de mașini în volume mici la o uzină din Spania.
Chery are în Europa mărcile Omoda și Jaecoo și a anunțat recent și alte sub-mărci. Compania spunea că ar vrea să deschidă o uzină și în zona Europei de Est.
Sursa foto: Dreamstime.com
Articol preluat de pe: Hotnews Economie