EkoNews
Biofarm a înregistrat o cifră de afaceri cu 33% mai mare faţă de T1 2024, în timp ce EBITDA a crescut cu 51%, ajungând la 40,5 milioane lei, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Profitul net a înregistrat un avans de aproximativ 57%, ceea ce reflectă eficienţa modelului operaţional şi creşterea performanţei comerciale.
“Rezultatele obţinute în primele trei luni ale acestui an confirmă eficienţa strategiei de dezvoltare aplicate, într-un context economic complex, influenţat de majorările de preţuri la materii prime şi ambalaje. Continuăm să investim în extinderea portofoliului şi în optimizarea proceselor, păstrând direcţia strategică axată pe inovaţie şi dezvoltare sustenabilă,” a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.
În primele trei luni ale anului, Biofarm şi-a menţinut poziţia a doua în segmentul Consumer Healthcare (CHC), după volumul de unităţi vândute. Vânzările au fost susţinute de evoluţia bună a categoriilor destinate tratamentului simptomatic al răcelii şi gripei, sănătăţii digestive, managementului durerii, precum şi echilibrului emoţional. Compania este lider în volum în şase categorii de referinţă prin brandurile: Bixtonim, Colebil, Triferment, Extravalerianic, Carmol şi Carbocit.
Articol preluat de pe: Economie: Bursa Piata Capital