UniCredit Leasing semnează un parteneriat strategic de finanțare cu producătorul auto chinez BYD

UniCredit Leasing a anunțat joi că urmează să încheie un nou parteneriat strategic cu BYD – lider mondial în producția de vehicule cu propulsie alternativă, care vine ca parte a angajamentului ambelor companii de a accelera tranziția către o mobilitate sustenabilă și eficientă, oferind soluții de finanțare accesibile pentru clienții care doresc să conducă mașini electrice sau hibride.

„Suntem încântați să anunțăm că UniCredit Leasing a fost selectat ca partener oficial de finanțare în România pentru BYD, un nume de referință în domeniul său. Acest parteneriat ne va permite să oferim clienților noștri acces rapid și convenabil la unele dintre cele mai avansate modele electrice de pe piață, cu opțiuni flexibile de finanțare și beneficii extinse,” a declarat Roxana Bujor, CEO UniCredit Leasing.

UniCredit Leasing semnează un parteneriat strategic de finanțare cu producătorul auto chinez BYD 1

Foto: Roxana Bujor CEO UniCredit Leasing

Stella Li, Executive Vice President al BYD, a adăugat: „Prin această colaborare cu UniCredit Leasing, ne propunem să eliminăm barierele financiare pentru clienții interesați de tehnologia electrică, susținând tranziția către un viitor mai curat.”

Parteneriatul vine într-un moment în care cererea pentru vehicule electrice și hibride în România este în continuă creștere, susținută de programe guvernamentale precum Rabla Plus și de interesul tot mai mare pentru soluții ecologice de transport.

BYD, cel mai ambițios producător auto chinez, vine oficial în România în această primăvară și ar vrea să ajungă la o rețea de cel puțin 20 de dealeri. BYD are în construcție două uzine în Europa, iar anul trecut a vândut peste 4 milioane de mașini pe plan mondial. Primul model adus la noi va fi Atto 2.

BYD construiește uzine de mașini electrice în Ungaria și Turcia și discută ideea de a avea o uzină și în Germania, scria recent Reuters.

Fabrica BYD din Ungaria ar trebui să înceapă producția în octombrie 2025, iar cea din Turcia ar putea să fie operațională cel devreme în martie 2026. Când vor funcționa la capacitate maximă, aceste fabrici vor putea produce 500.000 de mașini pe an.

Producătorul auto BYD, originar din China, pătrunde oficial în România începând cu luna mai, scrie publicația Autocritica.ro.

Mai multe modele vor fi introduse treptat, printre care și noul BYD Sealion 7 și BYD Seal U DM-i, însă un pas important va fi făcut prin lansarea unui concurent direct pentru Dacia Spring.

BYD mizează puternic pe mașinile electrice și are în plan lansarea a cel puțin 20 de dealeri în țară. De conducerea noii entități naționale se ocupă Andrei Duică, care în trecut a lucrat în cadrul Trust Motors, importator Peugeot, Citroen și Opel pe plan local.

Planurile prevăd că în maxim cinci ani, BYD va deveni lider al vânzărilor, chiar și în fața producătorului local. Intențiile au fost comunicate de vice-președintele companiei, doamna Stella Li.

BYD a anunțat luni o platformă îmbunătățită pentru vehiculele electrice cu o arhitectură de 1.000 de volți, care, potrivit acesteia, ar putea încărca vehiculele electrice la fel de repede pe cât se umple la pompă rezervorul unei mașini clasice pe benzină.

Articol preluat de pe: Hotnews Economie

EkoNews