Eduard Petrescu, directorul executiv al Eko Group: Un parteneriat strategic cu InfoCons pentru o nouă era a publicității și protecției consumatorilor

Eko Group

Eko Group se poziționează în avangarda industriei de publicitate digitală într-o lume în continuă schimbare, unde digitalizarea și inovațiile tehnologice transformă radical modul în care comunicăm și interacționăm. Compania noastră a reușit să redefinească publicitatea outdoor și indoor cu soluții inovatoare și eficiente, sub conducerea vizionară a lui Eduard Petrescu, CEO-ul Eko Group. Aceste soluții atrag atenția publicului și produc rezultate concrete pentru clienții noștri.

 

În acest mediu dinamic, suntem bucuroși să anunțăm un parteneriat strategic cu InfoCons, o organizație renumită în domeniul protecției consumatorilor, renumită pentru angajamentul său în educarea și informarea cetățenilor. Misiunea noastră de a promova nu numai publicitate de înaltă calitate, ci și de a contribui la o cultură de consum informat și responsabil este susținută de acest parteneriat.

 

Când vine vorba de inovație și responsabilitate, există două valori comune.

 

Eko Group și InfoCons sunt de acord cu privire la importanța inovației și responsabilității sociale în operațiunile lor. Scopul acestui parteneriat este de a crea o sinergie unică pe piața din România prin combinarea celor mai recente tehnologii de publicitate digitală cu programele de protecție a consumatorilor promovate de InfoCons.

 

În consecință, rețeaua noastră extinsă de totemuri digitale 4K și, amplasate strategic în peste 120 de locații premium, se transformă într-un mijloc de educare și informare a consumatorilor, pe lângă promovarea afacerilor locale și internaționale. Vizionările remarcabile, de peste 59 de milioane pe lună, ne oferă o modalitate atractivă și eficientă de a transmite mesaje importante legate de drepturile și protecția consumatorilor.

 

Un angajament de transparență și excelență

 

La Eko Group, credem că succesul în publicitate depinde de un angajament constant pentru excelență și transparență. Eduard Petrescu, CEO-ul Eko Group, subliniază cât de important este acest parteneriat pentru a spori încrederea clienților în brandurile pe care le promovăm: Prin colaborarea cu InfoCons, ne asigurăm că toate campaniile noastre publicitare respectă cele mai înalte standarde de calitate și etică, precum și că oferă consumatorilor informații corecte. Este un pas semnificativ în direcția unei piețe mai responsabile și mai transparente.”

 

Acest parteneriat ne permite să combinăm experiența în publicitate digitală a Eko Group cu cea a InfoCons în protecția consumatorilor. În colaborare, vom crea campanii inovatoare pentru a educa oamenii despre importanța alegerilor informate în consum, cum să identifice practicile comerciale incorecte și cum să-și exercite drepturile de consumator.

 

Un viitor comun

 

Eduard Petrescu este optimist cu privire la efectele acestui parteneriat asupra societății, gândindu-se la viitor: Prin această colaborare, ne dorim să stabilim un nou standard în industrie, demonstrând că publicitatea și protecția consumatorilor pot funcționa împreună. În viziunea noastră, fiecare campanie publicitară ar trebui să ofere clienților mai multă informație și siguranță, pe lângă creșterea popularității mărcii.”

În cele din urmă, parteneriatul dintre Eko Group și InfoCons marchează începutul unei noi epoci în România în ceea ce privește publicitatea digitală și protecția consumatorilor. Ne propunem să creăm o comunitate mai informată, mai responsabilă și, în cele din urmă, mai puternică prin unirea forțelor noastre. Este un angajament pe care îl luăm nu doar față de clienții noștri, dar și față de fiecare client care merită respect și protecție în lumea modernă a comerțului.

EkoNews