Identitate Nouă pentru Mamaia: Andrei Pasha Câștigă Concursul de Design al Stațiunii

Mamaia

Logo-ul staţiunii Mamaia a fost ales în urma unui concurs, a anunţat Primăria Constanţa, iar preşedintele OMD Mamaia Constanţa, George Măndilă, a afirmat că autorul propunerii câştigătoare va rafina această variantă, va asocia un slogan şi va crea manualul de identitate vizuală.

Potrivit ştirilor, Primăria din Constanţa a anunţat că Andrei Pasha a câştigat concursul pentru logodna staţiunii Mamaia. ro.

“Impact, originalitate, expresie brand și portabilitate. Aceşti patru factori au contribuit la realizarea finalistului Andrei Pasha de a câştiga concursul de logodnă la staţiunea Mamaia. Propunerea sa de logo a avut cel mai mare scor, după votul juriului asupra celor trei propuneri finaliste. După o competiţie strânsă, staţiunea Mamaia va avea în curând o nouă identitate vizuală,” a declarat Primăria Constanţa.

Câștigătorul a susținut că concursul a fost o platformă pentru a prezenta talentul de design grafic.

“Am fost încântat să aflu că conceptul meu va face parte din identitatea celei mai cunoscute staţiuni din România!” Acest concurs a evoluat într-o oportunitate unică prin furnizarea unei platforme de prezentare a talentelor grafice. Andrei Pasha a spus: “Sunt mândru că pot pune partea mea creativă pentru a crea o poveste de succes în turismul românesc.”

Mihai Coliban, director de creaţie şi proiectare la Hei Punk! (UK), care face parte din juriul acestei competiţii, a declarat că autorul logo al câştigătorului a reuşit să captureze esenţa Mamei.

“Am ales o identitate care vorbeşte foarte bine despre ceea ce este Mamaia acum şi ce va fi peste câteva decenii,” am declarat împreună cu membrii juriului. Întotdeauna iunie, dar și cu riduri demne, cu o poveste la fiecare colț de terasă, cu multe fuste, dar cu pantofi de lux, cu glume murdare, dar a spus în Cartorescu în poșetă. Că o iubeşti până la moarte sau că o urăşti cu pasiune nu te lasă indiferent. Mamaia nu este St. Tropez, nu Cannes, nu Ibiza. Este un loc cu un suflet, o sclipire, o mulțime de straturi și nuanțe, în cazul în care fiecare, că el vine cu prietena lui, banda lui sau familia lui, găsește un colț pentru el. Designerul câştigător nu a putut include totul Mamaia într-un logo pentru că era “un loc cu dorinţa de viaţă, multe culori, cu intrigă şi multe bătăi de inimă pe minut,” a declarat Mihai Coliban.

La rândul său, preşedintele Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa, George Eudila, a declarat că autorul propunerii câştigătoare va asocia un slogan şi va crea manualul de identitate vizuală.

Începem sezonul cu o nouă imagine vibrantă care exemplifică spiritul avangardist al staţiunii, explozia tinereţii şi divertismentul. Nu din întâmplare, suntem polul de divertisment al litoralului românesc! Autorul propunerii câștigătoare va rafina în continuare această variantă, va asocia un slogan, și va crea manualul de identitate vizuală, care va include multe variații și declinuri, în zilele următoare, urmând cel mai recent feedback. Vom prezenta întregul manual, logo-ul terminat şi sloganul în viitoarea comunicare publică,” a declarat George Oudila.

MMD Mamaia Constanta a organizat concursul pentru crearea unei identitati estetice proaspete pentru aceasta statiune.

EkoNews.ro

Articol preluat de pe: Stiri pe Surse Social

EkoNews