Zeci de pacienţi au raportat recent incapacitatea de programare pentru consultaţii la Spitalul Judeţean Sibiu Ambulator. Pajura se formează adesea la ghişeele unităţii medicale pentru programare. Spitalul a cerut marţi pacienţilor să utilizeze şi opţiunea de programare online şi afirmă că nu pot prelua toate cererile din cauza fondurilor insuficiente.
Zeci de persoane au raportat, în ultimele luni, incapacitatea de a programa consultări la Spitalul Judeţean Sibiu Ambulator.
De asemenea, de multe ori, se formează cozi la ghişeul unităţii medicale pentru programare, iar oamenii sunt nemulţumiţi,
Spitalul Clinic de Urgenţă din Sibiu transmite sincere scuze pacienţilor care stăteau la coadă în faţa Ambulaţiei Speciale de pe strada Hermann Oberth. Pentru a evita astfel de situaţii, spitalul recomandă pacienţilor care doresc să se programeze singuri, să utilizeze opţiuni alternative disponibile în acest scop, respectiv pe scjus. site-ul web al pacientului – Programarea online (https: // scjus. ro / online programers /) sau la numerele de telefon 0269 / 504120 și 0269 / 504121. Reamintim că aceste variante sunt accesibile oricând,” au depus marţi reprezentanţii Spitalului Judeţean Sibiu.
Potrivit acestora, situaţia este cauzată şi de lipsa fondurilor.
“Situaţia cu care ne confruntăm, numărul tot mai mare de persoane care doresc să se programeze în acelaşi timp sau care sunt obligate să raporteze de mai multe ori la Ambulaţia Specialităţii pentru a se programa, vine, din păcate, şi de la faptul că fondurile primite de la Casa Naţională de Asigurări de Sănătate sunt insuficiente pentru a satisface toate cererile atunci când apar,” a prezentat şi unitatea medicală.
În plus, mulţi dintre cei care doresc să se programeze sunt vârstnici sau persoane rurale.
“S-a constatat că sistemul de programare online, deși este disponibil, nu este preferat de un număr mare de pacienți, în special de persoane în vârstă sau de pacienți din mediul rural, care nu au acces la serviciile de internet sau nu sunt în măsură să facă față acestora. Salutăm, de asemenea, situaţia în care pacienţii se prezintă la Ambulaţia Specială după ce au făcut programarea online sau pe telefon, astfel încât să se asigure că programarea a fost făcută, toate aceste probleme cumulative care au dus la linii precum cea raportată ieri,” au declarat oficialii spitalului.
Articol creat de echipa EkoNews.ro
Articol preluat de pe: Stiri pe Surse Sanatate