Totem Digital, parte din rețeaua DOOH Premium, Eko Group în locația MALL VERANDA, DRUMUL INTRE VII, București

mall veranda

Rolul Totemului Digital în Strategia de Marketing a Mall Veranda

La Mall Veranda pe Drumul între Vii, un totem digital din rețeaua DOOH Premium redefinește experiența tradițională de shopping. Acest dispozitiv digital, oferit de Eko Group, servește ca un centru de informații și divertisment, oferind vizitatorilor acces la o gamă largă de conținut digital.

Adaptarea Conținutului Digital în Funcție de Audiență

Utilizând cea mai recentă tehnologie în publicitatea digitală, totemul permite afișarea de conținut dinamic și interactiv, incluzând anunțuri personalizate și informații relevante în timp real. Vizitatorii pot beneficia de recomandări personalizate, oferte speciale la magazinele din mall și alerte despre evenimentele curente.

Implementarea acestui totem digital nu doar că îmbunătățește vizibilitatea brandurilor prezente în mall, dar și sporește satisfacția clienților, oferindu-le o experiență mai bogată și mai interactivă. Acesta este un exemplu clar de cum tehnologia poate fi utilizată pentru a conecta și a angaja consumatorii într-un mediu de retail.

 

 

Articole Recente