AQUILA: Venituri de 624 milioane de lei in primul trimestru din 2024, un avans de 11%

AQUILA

EkoNews

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuţie şi logistică pentru piaţa bunurilor de larg consum din România şi Republica Moldova, cu 30 de ani de experienţă în această industrie, a încheiat primul trimestru din 2024 cu o creştere a veniturilor cu 11% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, până la 624 milioane de lei, se arată într-un comunicat al companiei, remis redacţiei. Rezultatele obţinute au fost susţinute de segmentul de distribuţie, ca urmare a concentrării pe canalele cu cel mai mare potenţial de creştere şi a extinderii portofoliului de produse vândute pe fiecare canal de vânzare. Profitul net înregistrat de companie în primul trimestru din 2024 este de 19,6 milioane de lei, informează sursa.

Cătălin Vasile, CEO AQUILA, declară potrivit sursei: “Începutul acestui an a fost marcat de evenimente semnificative privind strategia de creştere prin noi achiziţii vizate odată cu listarea la BVB în anul 2021. În februarie 2024 am finalizat achiziţia Romtec-Europa SRL, iar în aprilie am finalizat achiziţia companiilor Parmafood Group Distribution SRL şi Parmafood Trading SRL. Suntem încrezători în oportunităţile create spre beneficiul tuturor părţilor interesate. Ne concentrăm pe extinderea portofoliului de produse pentru toate companiile din grup, astfel încât să dezvoltăm soluţii specifice fiecărui canal de vânzare în parte. Am continuat, totodată, creşterea organică şi dezvoltarea brandurilor proprii. Rezultatele înregistrate în primul trimestru au fost susţinute de creşteri de peste 25% în canalele de distribuţie HoReCa şi reţele de benzinării. Adăugăm valoare printr-o gamă foarte largă de produse de calitate, de la peste 200 de producători aflaţi în portofoliul AQUILA, prin soluţiile logistice şi digitale oferite, şi viziunea bazată pe performanţă.”

În structura veniturilor, în primul trimestru din 2024 veniturile din segmentul distribuţie cu crescut cu 11%, cele din segmentul logistică cu 2%, iar veniturile din segmentul transport s-au situat la acelaşi nivel cu cele obţinute în primul trimestru din 2023. Veniturile aferente brandurilor proprii, Gradena, La Masă şi Yachtis, au avut un avans de 11% în primul trimestru al anului comparativ cu perioada similară din 2023, se mai arată în comunicatul companiei.

EkoNews.ro

Articole Recente