Nike stabileşte un nou record pentru a cheltui mai mulţi bani la Jocurile Olimpice de la Paris decât orice altă competiţie.

Nike

Cei mai buni directori susţin că Nike investeşte mai mulţi bani la Jocurile Olimpice de la Paris anul acesta decât orice altă competiţie anterioară şi că lansează, de asemenea, un impuls de marketing care speră că îşi va relansa vânzările şi îl va ajuta să înfrunte competiţia mai puternică, potrivit Reuters.

Potrivit ştirilor, producătorii de îmbrăcăminte sportivă încearcă să reaprindă cererea pentru produsele lor ca răspuns la Jocurile Olimpice de la Paris din 2024, care reprezintă o revenire la normalitate după Tokyo 2020, care a fost amânată până în 2021 și păstrată fără spectatori ca urmare a pandemiei globale. ro.

La un spectacol de joi la Paris, marca a dezvăluit 13 prototipuri futuriste de pantofi dezvoltate cu sportivi, inclusiv sprinterul american Sha’Carri Richardson și maratonistul kenyan Eliud Kipchoge.

“Această Olimpiadă va fi cea mai mare… Va fi cea mai mare cheltuială pentru media,” a declarat Heidi O’Neill, preşedintele departamentului pentru consumatori, produse şi mărci de la Nike, într-un interviu.

Eda a continuat, “Aceasta va fi cea mai mare investiţie şi cel mai mare moment pentru Nike în ultimii ani,” fără a oferi o cifră privind cheltuielile planificate.

În ultimul trimestru Nike, cheltuielile totale de marketing au fost de 1 miliard dolari, în creștere cu 10% din aceeași perioadă anul trecut.

Întrebat dacă cheltuielile vor continua să crească, O’Neill a declarat că marketingul este “investiţia prioritară numărul unu” pentru companie.

Nike, în general, se concentrează pe campaniile de marketing “mai mici, mai mari,” a adăugat ea.

Afacerea, care are o valoare de piață de 139 de miliarde de dolari, a angajat un nou director de marketing la sfârșitul anului trecut ca o modalitate de a avansa marca sa pe o piață de îmbrăcăminte sport din ce în ce mai competitivă.

Noile mărci de jogging, cum ar fi On și Hoka, iau cote de piață de la Nike, în timp ce o tendință de a muta departe de pantofii de baschet gros beneficiază cel mai apropiat rival, Adidas, și pantofii lui “terasa.” Scăzut profil.

Planurile lui Nike contrastau cu cele ale lui Adidas. Compania germană a cheltuit 2,5 miliarde de euro pentru marketing în 2023, a scăzut cu 8,5% față de anul anterior și a redus costurile de comercializare.

Cheltuielile lui Nike din ultimele patru sferturi au fost de 4,3 miliarde de dolari, o creştere de 6%. Investiţiile lui Nike ar trebui să contribuie la stimularea cererii, în ciuda presiunii exercitate asupra consumatorilor la nivel global, declară directorii.

Consumatorii sunt presaţi de preţuri pe aproape toate pieţele unde facem afaceri, potrivit lui Craig Williams, preşedintele Nike pentru geografie şi piaţa mondială. În ciuda acestui fapt, consumatorii continuă să răspundă “foarte pozitiv” la Jocurile Olimpice ca eveniment, a afirmat Williams, adăugând că acesta este încă văzut ca “simbolul sportului.”

EkoNews.ro

Articole Recente